Svar på tal

Orkade inte göra ett videoinlägg då jag känner att jag ser ut som en kråka.


Hmm, vill du tatuera dig? Du kanske är tatuerad?
Jag är inte tattuerad alls som alla andra, så jag är unik^^ nejdå men både ja och nej. Tattueringar kan va skitsnygga men jag kan inte komma på något som jag vill ska sitta på min kropp hela livet...  Något som passar nu och även när jag är 40..  Men de jag funderat på är att göra något med Milliam men just nu känner jag inget behov av det iaf : )
Nu kommer min mamma bli jätteglad när hon läser... hon skulle nog gråta floder om jag tattuerade mig. HAHA : )

vad har du för trosor på dig?
Typisk fråga från min kära vän Caroline, vill hon alltid veta..
men tja... just nu, rosa.


Tvekade du aldrig på att göra abort, för skolan o allt va det är som rör en när man är så ung? :) du är ju väldigt ung och har blivit vuxen så fort :)
Jag tvekade aldrig på mitt val! Klart att man funderade i olika tankar, vad som händer om jag gör si och så eftersom det är ett beslut som förändrar hela ditt liv..  Men jag visste att jag skulle klara det så jag satte ribban högt och körde på oavsett vad folk omkring mig sa. Å se på fasen, visst gjort jag det med glans ; ) Men det var en jobbig tid som krävde mycket energi, planering och vilja. Fanns heller ingen tvekan från Milliams pappas sida vilket gjorde mitt val ännu lättare.
Jag kan inte säga att jag blev vuxen snabbt för jag tycker inte att jag har förändras så mycket. Visst, jag har mer ansvar och får göra vuxnare beslut. Men den löjliga barnsliga Amanda finns fortfarande kvar : )

Hejsan, gillar du att skratta?
vem gör inte...  skadeglädje!!!!



Vart bor miliams pappa? :) Tack för en as bra blogg! du är bäst
Milliams pappa bor i Karlskoga som alltså ligger 17 mil härifrån. Milliam är hos sin pappa varannan helg, så det blir en bit att åka...  Tusen tack : ) 

Hur säger man hej på Torsby dialekt?
Just hej är väl ingen större skildnad... men resten... fult men har sin charm

Hur ofta tvättar du håret?
Ungefär varannan dag

Om du fick önska dig en sak i hela världen som du vill ändra på, vad skulle de vara? :)

Svår fråga Olivia, man borde väl typ säga fred på jorden o sånt, men det tänker jag inte svara för de hoppas jag alla vill? utan tänkte mer svara allmänt för MIG.  Å ja skulle vilja säga att jag fick långt hår utan löshår, men det är väl för ytligt..    jag skulle ändra på vädret i sverige, mer värma, sol, bad och solbränna ; )  haha




Kommentarer
Postat av: evelina

Haha, hur säger man hej på torsby dialekt :P den var kul. Just "hej" är väl inte så avancerat på någon dialekt ;)

2011-01-21 @ 21:58:13
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Olivia, the one and only

Haha ja det var tur du inte svarade fred på jorden, det är ju ingen ''skönhetstävling'' direkt! :D

HAh ja vädret fååår det ju gärna bli ändring på! Ta mig till 40 graders värme tack!! :D

Kul att höra att folk har börjat boka in sig hos dig! You rock!

2011-01-26 @ 15:57:31
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0