Toppen...

Min pincett är borta nu när jag behöver den som mest.. 
Ska jag behöva gå till salongen såhär imorgon..  suck.
Nothing to do!

Men fördelen med att den har försvunnit är att då måste jag köpa en ny, med gott samvete dessutom!
Då kan jag inte längre tänka " Amanda, behöver du verkligen den här ? du har ju redan en "
Men nej nu har jag ingen, så JA jag behöver den!
Så nu måste ja skaffa mig en ny, med lampa... Eftersom jag inte har någon ficklampa så kan jag gå runt och lysa med den om det blir strömavbrott.. skämt o sido : )    o helst med sökare så ja kan söka efter den när jag tappat bort den...


http://senorita.blogg.se/images/2008/pincett_23780894.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0