krångel

Tänk om allt bara kuna va enkelt, va bra det skulle va : ) Ta bara de senaste dygnet som ex..

igår slutade jag ca 17,30.. hem till mamma(som hämtat Milliam på dagis)
Äta & lägga Milliam
Ta mammas bil, åka hem till mig för att hämta träningskläder
Handbollsträning
Hem, lägga mig fixa inför morgondagen, ombyte,blöjor osv...
Upp 06.20
Åka till mamma, göra Milliam iordning och köra han till dagis
Hem till mamma igen, köra Rikard till skolan..
Nu ska jag göra mig iordning & dra ner till salongen.

Jag är trött... 

Nu undrar jag vad jag spenderade min tid på innan jag fick barn egentligen?
Herregud...  har man bara sig själv att tänka på har man ju all tid i världen!! : p






Kommentarer
Postat av: undefined

allt bra med dej idag??:D

2011-03-19 @ 16:27:32
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0