My Favorite Game

Asså jag hatar Sverige!  Igår var det skitbra väder men imorse när jag för en gångs skull skulle gå till jobbet så var det iskallt och snorhalt.... och jag va skitsur! : )  ... som tur va ringde mamma efter halva vägen o fråga om jag behövde skjuts : ) ....  sen släppte vi av henne hemma och jag tog bilen.
Sen blev det snöstorm....
Tur jag hade bilen så jag tog mig hem på lunchen!

Hade ingen barnvakt idag så kunde inte gå på träningen : / skit.
Men ska iaf spela match på fredag, mot Arvika.. mitt gamla lag : ) KUL!

Såhär ser man ut om man är kvinna och spelar handboll i Iran.





I really thought that I could take you there
But my experiment is not getting us anywhere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0