Nakenbad blev blodbad

Gud vad skönt det va att ta ett varmt bad... släckte ner och tände levande ljus dessutom, mysfaktor på den du!
Men eftersom jag använder färgbomben så färgar mitt hår alltid av sig så först va vattnet rosa.. Kändes som jag badade i saft..  inga fel : )
Men sen efter att haft i färgbomben i håret och sköljt ur så blev vattnet illrött! Creepy...
Kändes verkligen som på film..  ett badkar fyllt med blod, mörkt med levande ljus... som gjort för att det skulle komma upp ett huvud ur badvattnet... 
Så jag hoppade kvickt ur : )

men det är tydligen inte bara jag som gillar att ta ett blodbad då & då ... : )
Nästa gång kanske jag & Eminem kan hålla varandra sällskap?
: )


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, tack :) Ska du göra något roligt i helgen som kommer? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, kika gärna på min H&M-tävling där man kan vinna 1000:- presentkort. Kanske kan vara något för dig? :)

2011-03-31 @ 13:19:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0