Så va de slut på denna helg

helgerna går alldeles för fort..  buhu..
Jobbade i salongen till en halv 8 i fredags sen blev det myspys med Milliam & lillebror Daniel framför let's dance finalen med massa godis och dricka, mumms.

Kom upp tidigt på lördag & iväg till Arvika för att träffa min lillebror Oliwer som är 5 månader gammal. Så himla söt och jag inser verkligen vad stor Milliam har blivit : )

Avslutade lördagkväll med lite trevligt Karlskogabesök.

Söndag, match och jag har sååå ont i mina fotknölar, eller hallux valgus som de heter...  googlade nyss " hallux valgus" åh ja tror ja spyyr... fötter är nog bland det vidrigaste som finns, haha.

Så jag behöver ett par nya fossingar, helst till imorgon.  För någon operation har jag inte tid med, åh nej! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0